Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Mariolina | użytkownik

imię i nazwiskoMariola adresuk zarejestrowany13.09.2008 @18:21:30 ostatnio na stronie03.02.2011 @13:38:00



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4000591
digarty55 komentarze738 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~chrupek1513    11.01.2009 @19:06:05
Dziękuję
~krzysztofniemiec    11.01.2009 @09:41:50
dziękuje ,pozdrawiam serdecznie
~slaweksosnowski    11.01.2009 @02:33:46
Londyn
~slaweksosnowski    11.01.2009 @00:35:40
statyw byl ponad 2m wiec wl samo wyzwalacz i zeby sie dobrze ustawic to troche zajmuje czasu xD no i zebyy go jeszcze nie zwalic
~chrupek1513    11.01.2009 @00:16:17
Widzę, że jesteś bardzo skromna
~chrupek1513    11.01.2009 @00:11:18
Dziękuję za dodanie do obserwowanych
~chrupek1513    11.01.2009 @00:08:23
Siemka
~pozeraczowiec    10.01.2009 @23:08:55
coś tam jeszcze leży ;]
_______
przyjmę odrobinę talentu. w zamian oddam odrobinę nicu. ktoś chętny?
~pozeraczowiec    10.01.2009 @22:58:06
tak, krakowskie planty, zrobione...z tydzień temu?
_______
przyjmę odrobinę talentu. w zamian oddam odrobinę nicu. ktoś chętny?
~kurczeblade    10.01.2009 @21:08:11
dzieki:d
~chrupek1513    10.01.2009 @01:14:55
Dziękuję za odwiedziny Ocenki i komentarze Pozdrowionka
~Schichi    09.01.2009 @14:39:00
to dziecko a nie kurcze! ;p
dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
_______
Niech marzenia staną się Twoją nocą, Twoim dniem.
~luomo    08.01.2009 @13:49:41
Dzieki za inwigilacje. Milo mi
~funnelcake    07.01.2009 @19:33:02
dziękuję ( :
~sebu    07.01.2009 @19:19:21
dzieki ;]
_______
Only God can judge me!
~dudekbb    06.01.2009 @01:04:59
...dzięki
...niebieskie drzewo -to.. bardzo wiele....
~Darin    06.01.2009 @00:20:43
Moje spojrzenie na świat z każdym dniem może sie zmienic ;P.. heh PozdrO :D!
~Kazuja    06.01.2009 @00:14:35
ale jest w kategorii panorama .. i tak też oceniałem .. pozdrawiam
_______
Najlepsze nawet zdjęcie źle podane jest jak szampan w słoiku po ogórkach
~zore    04.01.2009 @01:35:18
Okej, spoko, każdy może mieć swoje zdanie. =)
W sumie, tak miało być, takie albumowe bardziej. , ale dzięki za komentarz. =)
_______
...
~guno    04.01.2009 @00:47:00
dzieki
~ondrej    03.01.2009 @19:10:50
elo co do kolorów - takie były - jedyne co zrobiłem przy tym zdjeciu w PS to wyprostowałem i wyakdrowałem
~Goszi    30.12.2008 @22:24:22
hm..myslę,że masz racje to zdjęcie zaliczam zdecydowanie do mało udanych xD
~krotkowlosa    30.12.2008 @13:12:04
dzisiejsze pozdrawiam
~dmkkk    28.12.2008 @22:45:50
Dzięki dzięki za miłe słowa
_______
http://www.slub.e-fotografik.pl "Ojczyznę kochać trzeba i szanować Nie deptać flagi i nie pluć na godło Należy też w coś wierzyć i ufać Ojczyznę kochać i nie ...
~eMeF    28.12.2008 @16:36:14
dzięki
pozdrawiam
_______
.::AlohA!::.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt